"LA LLIBRERIA EN LINIA BRITÁNICA "BOOK
DEPOSITORY" HA INCORPORAT EN EL SEU PORTAL,
UNA CARTOGRAFIA BASADA EN GOOGLE-MAPS",.
"25.02.2009. - 11:20.h."La llibreria en línia britànica "Book Depository" ha incorporat en el seu portal una cartografia basada en GoogleMaps, que permet veure en viu i a temps real la localització dels darrers compradors de llibres i el títol que acaben de comprar. Es tracta d'una eina que dinamitza el portal i també la compra de llibres; val la pena donar-hi un cop d'ull".
"Book Depository fou creat el 2004, i en aquests moments és una de les llibreríes europees que experimenta un creixement de vendes més ràpid. Ofereix un extens catàleg de prop de 2 milions de títols en llengua anglesa, que envien des de Gloucester "Anglaterra" a gairebé 90 països, d'arreu del món sense cobrar, despeses de tramesa".
"A través de l'empresa Dodo Press, també ofereixen un fons de 300.000 títols exhaurits que imprimeixen a demanda, i tenen previst previst rellançar i digitalitzar tants títols exhaurits de domini públic com sigui possible, per tal d'oferir-los per impressió sota comanda".
"Val la pena notar, que la pàgina de cada títol té un enllaç a Amazon, de manera que el client pot comparar els preus, i comprar allà on més li convingui. Així, per exemple, trobem la novel·la de Richard Yates, Revolutionary Road "Vintage, 2007", que es ven al preu de 7,19 lliures sense despeses de tramesa, i l'enllaç a Amazon indica que el preu és de 9,97 lliures, més 4,98 lliures per la tramesa a Espanya, total: 14,95 lliures, o sigui més del doble".
"Tanmateix també pot passar que, el client .desitgi comprar un llibre que Book Depository, no tingui en estoc en aquests moments, o bé que el preu que ofereixi Amazon sigui considerablement més baix".
"Oferint millors preus, i donant informació completa als visitants aquesta empresa, ha aconseguit un alt grau de fidelització dels clients, que al cap i a la fi el que volen és comprar el llibre desitjat d'immediat i al millor preu, i sembla que ha pogut fer front de manera eficient, a la competència directa que suposa Amazon".
"Enviat per Iolanda Bethencourt a BEAT.cat el 25.02.2009.-11:20.h. A: Jesús Gutiérrez Pascual". "Has rebut aquest missatge, perquè estàs subscrit al grup "beatcat-unsubscribe@googlegroups.com".
DEPOSITORY" HA INCORPORAT EN EL SEU PORTAL,
UNA CARTOGRAFIA BASADA EN GOOGLE-MAPS",.
"25.02.2009. - 11:20.h."La llibreria en línia britànica "Book Depository" ha incorporat en el seu portal una cartografia basada en GoogleMaps, que permet veure en viu i a temps real la localització dels darrers compradors de llibres i el títol que acaben de comprar. Es tracta d'una eina que dinamitza el portal i també la compra de llibres; val la pena donar-hi un cop d'ull".
"Book Depository fou creat el 2004, i en aquests moments és una de les llibreríes europees que experimenta un creixement de vendes més ràpid. Ofereix un extens catàleg de prop de 2 milions de títols en llengua anglesa, que envien des de Gloucester "Anglaterra" a gairebé 90 països, d'arreu del món sense cobrar, despeses de tramesa".
"A través de l'empresa Dodo Press, també ofereixen un fons de 300.000 títols exhaurits que imprimeixen a demanda, i tenen previst previst rellançar i digitalitzar tants títols exhaurits de domini públic com sigui possible, per tal d'oferir-los per impressió sota comanda".
"Val la pena notar, que la pàgina de cada títol té un enllaç a Amazon, de manera que el client pot comparar els preus, i comprar allà on més li convingui. Així, per exemple, trobem la novel·la de Richard Yates, Revolutionary Road "Vintage, 2007", que es ven al preu de 7,19 lliures sense despeses de tramesa, i l'enllaç a Amazon indica que el preu és de 9,97 lliures, més 4,98 lliures per la tramesa a Espanya, total: 14,95 lliures, o sigui més del doble".
"Tanmateix també pot passar que, el client .desitgi comprar un llibre que Book Depository, no tingui en estoc en aquests moments, o bé que el preu que ofereixi Amazon sigui considerablement més baix".
"Oferint millors preus, i donant informació completa als visitants aquesta empresa, ha aconseguit un alt grau de fidelització dels clients, que al cap i a la fi el que volen és comprar el llibre desitjat d'immediat i al millor preu, i sembla que ha pogut fer front de manera eficient, a la competència directa que suposa Amazon".
"Enviat per Iolanda Bethencourt a BEAT.cat el 25.02.2009.-11:20.h. A: Jesús Gutiérrez Pascual". "Has rebut aquest missatge, perquè estàs subscrit al grup "beatcat-unsubscribe@googlegroups.com".
Comentarios