"L' EDITORIAL NOR-AMERICANA LIDER EN LLIBRES "HOUGHTON MIFFLIN HARCOURT" HA CREAT UNA DIVISIÓ AMB L'OBJECTIU DE PLANIFICAR LA SEVA ESTRATÉGIA DIGITAL"
"L'EDITORIAL HOUGHTON MIFFLIN
HARCOURT, CREA UNA DIVISIÓ PER
PLANIFICAR...
|
"04.06.2009.-13:10.h."L'editorial nord-americana, líder en llibres educatius "Houghton Mifflin Harcourt", ha creat una divisió amb l'objectiu de planificar, la seva estratègia digital i centralitzar les diverses iniciatives digitals, que l'editorial porta a terme, tant en l'àrea de llibres educatius com pen l'àrea de llibres trade per a llibreries".
"El grup, que estarà dirigit per Cheryl Cramer Toto, té com a missió accelerar el desenvolupament, de nous productes digitals i nous models de negoci, associacions amb altres empreses i creació de plataformes, a fi de capitalitzar el que consideren, una gran oportunitat comercial".
"Houghton Mifflin, ha desenvolupat algunes iniciatives digitals pioneres, com ara la comercialització de diccionaris, adaptats a l'iPhone, que ja vàrem comentar en aquest post de BEAT".
"Font: Publishers Weekly".
"Enviat per Iolanda Bethencourt a BEAT.cat. A: Jesús Gutiérrez Pascual.
"Has rebut aquest missatge, perquè estàs subscrit al grup "BEAT.cat" de Grups de Google.
Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a "beatcat-unsubscribe@
Comentarios