"EL "NOVÍSIMO" "THE PRINTED BLOG": DIARIOS
DE PAPEL ESCRITOS POR BLOGUERS".
"EL 27 DE ENERO, SALDRÁN LOS PRIMEROS
DIARIOS ESCRITOS".
"AVANZADOS BLOGs, DE HORÓSCOPOS, VIDEOS, NOTICIAS, CITAS, FÁBULAS, CINE Y TV".
"NO HAY FOTOGRAFIA".
"Voluntaris de The Printed Blog treballant sobre els seus ordinadors portàtils.
Fotografia de Peter Wynn per al New York Times".
"Una nova empresa de Chicago, anomenada "The Printed Blog", ha anunciat que publicarà a partir del 27 de gener, els primers diaris impresos a partir d'articles de blocs. Sostinguts mitjançat la publicitat local, els diaris seran distribuïts gratuïtament, en grans ciutats dels Estats Units, començant per Chicago".
"Les primeres edicions, seran setmanals, però l'objectiu final és editar dues edicions impreses diàries, en cada ciutat, en múltiples edicions personalitzades, adaptades a diferents barris de la ciutat. Així, per exemple; una ciutat com Chicago, podria tenir unes 50 edicions diferents personalitzades per zones geogràfiques".
"Fins al moment, uns 300 blocs de temàtica diversa, ja han donat permís a "The Printed Blog" per publicar els seus treballs, amb la visió que algun dia ells, també es podran beneficiar de la visibilitat, que pot suposar per als seus blocs, estar presents en edicions impreses, de distribució massiva".
"A més a més, d'articles de blocs, "The Printed Blog", també publicarà altres continguts generats pels usuaris a la xarxa, com ara comentaris dels lectors, i fotografies. Eventualment els lectors podran triar, quins blocs volen a la seva edició, i els editors decidiran quins posts seran publicats en paper. El diari, consistirà en 3 fulls impresos, en color a doble cara, de mida 28 × 43 cm, maquetades en forma, de bloc, no en columnes".
"The Printed Blog, ha invertit un capital inicial de 15.000 $, no paga lloguer d'oficina, ja que els l'ha cedit la "Illinois Techology Association", i compta amb la col·laboració, de 10 voluntaris que cobraran quan el negoci, comenci a créixer. D'altra banda, amb la publicació d'articles escrits per blocaires, "que ja estan cobrint, temes variats, des de política local a moda", l'empresa s'estalvia els costos dels periodistes".
"L'empresari està convençut que, els anunciats apostaran, per "The Printed Bloc", perquè és "hiperlocal" i la publicitat s'adreça a les persones, que més probablement estiguin interessades pels productes, o serveis anunciats, sigui una botiga de roba, un servei per treure la neu o una floristeria".
"Es tracta d'una iniciativa innovadora i experimental que intenta agafar el millor del model editorial imprès i del model de la xarxa, en un moment en què el gran creixement de la indústria editorial de la premsa escrita ha vingut marcat pels diaris gratuïts i on el pes dels continguts generats pels usuaris de la xarxa és cada cop més important".
"Font: The New York Times".
Enviat per Iolanda Bethencourt a BEAT.cat el 1/25/2009 10:00:00 A: Jesús Gutiérrez Pascual".
DE PAPEL ESCRITOS POR BLOGUERS".
"EL 27 DE ENERO, SALDRÁN LOS PRIMEROS
DIARIOS ESCRITOS".
"AVANZADOS BLOGs, DE HORÓSCOPOS, VIDEOS, NOTICIAS, CITAS, FÁBULAS, CINE Y TV".
"NO HAY FOTOGRAFIA".
"Voluntaris de The Printed Blog treballant sobre els seus ordinadors portàtils.
Fotografia de Peter Wynn per al New York Times".
"Una nova empresa de Chicago, anomenada "The Printed Blog", ha anunciat que publicarà a partir del 27 de gener, els primers diaris impresos a partir d'articles de blocs. Sostinguts mitjançat la publicitat local, els diaris seran distribuïts gratuïtament, en grans ciutats dels Estats Units, començant per Chicago".
"Les primeres edicions, seran setmanals, però l'objectiu final és editar dues edicions impreses diàries, en cada ciutat, en múltiples edicions personalitzades, adaptades a diferents barris de la ciutat. Així, per exemple; una ciutat com Chicago, podria tenir unes 50 edicions diferents personalitzades per zones geogràfiques".
"Fins al moment, uns 300 blocs de temàtica diversa, ja han donat permís a "The Printed Blog" per publicar els seus treballs, amb la visió que algun dia ells, també es podran beneficiar de la visibilitat, que pot suposar per als seus blocs, estar presents en edicions impreses, de distribució massiva".
"A més a més, d'articles de blocs, "The Printed Blog", també publicarà altres continguts generats pels usuaris a la xarxa, com ara comentaris dels lectors, i fotografies. Eventualment els lectors podran triar, quins blocs volen a la seva edició, i els editors decidiran quins posts seran publicats en paper. El diari, consistirà en 3 fulls impresos, en color a doble cara, de mida 28 × 43 cm, maquetades en forma, de bloc, no en columnes".
"The Printed Blog, ha invertit un capital inicial de 15.000 $, no paga lloguer d'oficina, ja que els l'ha cedit la "Illinois Techology Association", i compta amb la col·laboració, de 10 voluntaris que cobraran quan el negoci, comenci a créixer. D'altra banda, amb la publicació d'articles escrits per blocaires, "que ja estan cobrint, temes variats, des de política local a moda", l'empresa s'estalvia els costos dels periodistes".
"L'empresari està convençut que, els anunciats apostaran, per "The Printed Bloc", perquè és "hiperlocal" i la publicitat s'adreça a les persones, que més probablement estiguin interessades pels productes, o serveis anunciats, sigui una botiga de roba, un servei per treure la neu o una floristeria".
"Es tracta d'una iniciativa innovadora i experimental que intenta agafar el millor del model editorial imprès i del model de la xarxa, en un moment en què el gran creixement de la indústria editorial de la premsa escrita ha vingut marcat pels diaris gratuïts i on el pes dels continguts generats pels usuaris de la xarxa és cada cop més important".
"Font: The New York Times".
Enviat per Iolanda Bethencourt a BEAT.cat el 1/25/2009 10:00:00 A: Jesús Gutiérrez Pascual".
Comentarios