"POR FAVOR, OIGAN EL MENSAJE DE LOS DISCAPACITADOS".


"SEÑOR DON: DAVID VARGAS".

"PRESIDENT DE LA ASOCIACIÓ ESPIRAL".

"INSCRIPCIONS AL CURS".

"¿Per què aquest curs?. Objectius Informació: La Convenció de l’ONU sobre els Drets de les persones discapacitat. 1.-Transformar la realitat del nostre país fent possible. Tel: 93-8706925 / 671697566. (Carme)Persones amb Discapacitat (2006) reconeix la inclusió, dels infants amb discapacitat als serveis inclusió com a dret fonamental d’aquestes educatius i de lleure del propi entorn. persones".

"L´ESTAT ESPANYOL ESTÁ OBLIGAT, DES DE DURADA: MAIG DE 2008, A ADEQUAR LA SEVA LEGISLACÓ Y LES OBLIGACIÓN".
2.-Crear una borsa de persones de suport, educadors,15 hores. (amb certificat d’assistència)seves pràctiques a l’acompliment d’aquest dret. monitors, amb una formació que faci possible l’atenció inclusió dels infants amb TGD-TEA i altres discapacitats".

"Lloc: Els infants amb Trastorn General del des dels diversos recursos comunitaris i als diferents Sabadell. (espai a concretar) Desenvolupament (TGD), Trastorns de l’espectremunicipis i entorns de proximitat.autista (TEA) i d’altres trastorns o discapacitats Imparteix el curs: psíquiques que dificulten l’aprenentatge, la Carme Fernández Oliva comunicació i la socialització, necessiten persones Continguts del curs Psicòloga especialista en TGD -TEA COL".

"15851de suport i adaptacions per a poder avançar en el seu desenvolupament i poder fer-ho dins l’entorn comunitari, amb la riquesa d’estímuls, oportunitats i1.- Discapacitat, Persones i Drets.
Dates:2.- Els infants amb TGD-TEA i altres trastorns ambenriquiment mutu que aquest procura.-dissabtes 10 i 17 de gener (16 a 20h) barreres importants per l’aprenentatge, la comunicació-diumenges 11 i 18 de gener (10 a 14)".

"Les persones que treballen , o pensen treballar, ali la socialització camp educatiu, del lleure o del suport familiar, es3.- La discapacitat psíquica i la inclusió socio-educativa Preu curs trobaran amb nens amb TGD-TEA o altres trastorns.
4.- Habilitats bàsiques i actituds que hem de tenir 30 € (places per ordre d’inscripció) o discapacitats. La complexitat d’aquests trastorns

5". "El primer i els primers dies. Com actuar davant el suposen un repte important per a la tasca desconeixement del Nend’ intervenció educativa i la interrelació personal i6.- La comunicació i l’estil interactiu adaptat. Per formalitzar la inscripció:7.- El joc i altres activitats educatives/lúdiques de lleure social. És imprescindible, doncs, una formació que 1r. Indicar nom i cognoms, municipi, telèfon ajudi a conèixer les característiques, necessitats, 8".

"L’ organització de l’entorn físic i social límits i capacitats d’aquests infants, així com les 9.- Tècniques bàsiques de modificació de conducta de contacte i motius de la inscripció a :eines i estratègies que faciliten la seva inclusió a 10.-Com intervenir a davant d’una conducta d’alta "carmefo70@gmail.com" o als telèfons 93-intensitat 8706925 / 671697566 (Carme) l’escola, als esplais, als equipaments dels seus barris".

"Una formació que incideixi a la relació amb 11.-Com intervenir a davant de conductes de baixaaquests infants, a la comprensió de llurintensitat però alta freqüència 2n. Ingressar 30 € al compte de La Caixa12.-Treballar en prevenció comportament, a l’afrontament de possibles 2100-2773-14-02-00056537 indicant Curs conductes desafiants i a l’establiment dels suports i13".

"Treballar amb l’entorn social. Monitors i les vostres dades personals. estratègies necessàries, dins l’entorn comunitari, per al seu progrés i el seu benestar. Pràctiques (a concretar amb cada participant). Curs subvencionat per Perquè el benestar, el progrés personal i la inclusió“Obra Social La Caixa”. són drets fonamentals de tots els infants. Amb infants a la pròpia llar o a entorns inclusius. Tasques Amb el suport de: de suport i observació".

"Supervisades durant el curs. Ajuntament de Sabadell. Créixer junts per saber viure junts Iguals en drets però diferents en SERVEIS I ACTIVITATS DE capacitats, habilitats,L’ASSOCIACIÓ necessitats".

"SUPORT A LES FAMÍLIES".

"La Dignitat i la Vàlua de la persona són condicions inherents a tots els éssers.
ACTIVITATS FORMATIVES, humans independentment del seu sexe, Associació de famílies d’infants amb TGD-TEA raça, edat i capacitat”.- FORMACIÓ ESPECÍFICA i altres trastorns de l’aprenentatge, la (Declaració de Barcelona "La ciutat D’EDUCADORS, MONITORS, comunicació i les relacions i les persones amb disminució" 1995)

"ACOMPANYANTS, CANGURS".

"Els infants, joves i adults amb alguna- PROGRAMES D’INCLUSIÓ A LESO rganitza Sabadell discapacitat som valuosos per ser ACTIVITATS DE LA COMUNITAT nosaltres mateixos i per tot allò que oferim a les persones que ens envolten, I CURS-TALLER- CENTRE DE DOCUMENTACIÓ independentment del que puguem o nopuguem fer.-

"EDICIÓ DE MATERIALS".

"La inclusió amb suport (...) dels infants amb TGD-Tenim dret a la inclusió educativa,- OBSERVATORI DE DRETS social, laboral u ocupacional, sense cap (...)TEA a l’àmbit educatiu, tipus de discriminació o segregació persocial i de lleuremotiu de la nostra discapacitat, i ambels suports i adaptacions necessàries. DADES DE CONTACTE (...). Tenim el dret a sentir-nos inclosos".

"ASSOCIACIÓ ESPIRALA: dreçat a monitors d’esplais o (...) c/ Illa, 3 - C/Viladomat 60d’activitats extraescolars, 08202 Sabadell professionals de l’educació, Teniu el dret de sentir i viureTel. 93 725 07 99 l’oportunitat, la riquesa, d’incloure iDll, Dx i Dv de 17h a 20hcangurs, monitors de menjador, valorar l’altre.”treballadors familiars, (Decàleg dels Infants amb Necessitats".

"E-mail : espiralsabadell@hotmail.comEducatives Especials. Espiral 2004)vetlladors/es, estudiants de Visita el nostre Blog: psicologia, magisteri, teràpia: "http://www.autismo-sabadell/" -ocupacional, treball social, Cap a una societat capaçes piral. blogspot. comd’atendre la diversitat educació especial, educació Web en construcció Cap a una societat més justa social, voluntariat i altres perfils interessats en el món de la discapacitat psíquica en infants i adolescents".

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Bravo, your opinion is useful
Anónimo ha dicho que…
Completely I share your opinion. Idea good, I support.
Anónimo ha dicho que…
What would you began to do on my place?

Entradas populares de este blog

"LINDSAY LOHAN", SEMIDESNUDA, REALIZA SU "POSADO" MÁS CONTROVERTIDO". "LO HA HECHO PARA LA REVISTA "MUSE".

"DE VACACIONES EN EL CARIBE". "CON 27 AÑOS, PARECE QUE ESTÁ, EN EL "MORPHING GEORDIE"."KIMBERLEY SE ENCUENTRA TRABAJANDO".

"Beating Blackjack, Roulette, and the Stock Market: The 90-Year-Old Gambl...