"POR FAVOR, OIGAN EL MENSAJE DE LOS DISCAPACITADOS".
"SEÑOR DON: DAVID VARGAS".
"PRESIDENT DE LA ASOCIACIÓ ESPIRAL".
"INSCRIPCIONS AL CURS".
"¿Per què aquest curs?. Objectius Informació: La Convenció de l’ONU sobre els Drets de les persones discapacitat. 1.-Transformar la realitat del nostre país fent possible. Tel: 93-8706925 / 671697566. (Carme)Persones amb Discapacitat (2006) reconeix la inclusió, dels infants amb discapacitat als serveis inclusió com a dret fonamental d’aquestes educatius i de lleure del propi entorn. persones".
"L´ESTAT ESPANYOL ESTÁ OBLIGAT, DES DE DURADA: MAIG DE 2008, A ADEQUAR LA SEVA LEGISLACÓ Y LES OBLIGACIÓN".
2.-Crear una borsa de persones de suport, educadors,15 hores. (amb certificat d’assistència)seves pràctiques a l’acompliment d’aquest dret. monitors, amb una formació que faci possible l’atenció inclusió dels infants amb TGD-TEA i altres discapacitats".
"Lloc: Els infants amb Trastorn General del des dels diversos recursos comunitaris i als diferents Sabadell. (espai a concretar) Desenvolupament (TGD), Trastorns de l’espectremunicipis i entorns de proximitat.autista (TEA) i d’altres trastorns o discapacitats Imparteix el curs: psíquiques que dificulten l’aprenentatge, la Carme Fernández Oliva comunicació i la socialització, necessiten persones Continguts del curs Psicòloga especialista en TGD -TEA COL".
"15851de suport i adaptacions per a poder avançar en el seu desenvolupament i poder fer-ho dins l’entorn comunitari, amb la riquesa d’estímuls, oportunitats i1.- Discapacitat, Persones i Drets.
Dates:2.- Els infants amb TGD-TEA i altres trastorns ambenriquiment mutu que aquest procura.-dissabtes 10 i 17 de gener (16 a 20h) barreres importants per l’aprenentatge, la comunicació-diumenges 11 i 18 de gener (10 a 14)".
"Les persones que treballen , o pensen treballar, ali la socialització camp educatiu, del lleure o del suport familiar, es3.- La discapacitat psíquica i la inclusió socio-educativa Preu curs trobaran amb nens amb TGD-TEA o altres trastorns.
4.- Habilitats bàsiques i actituds que hem de tenir 30 € (places per ordre d’inscripció) o discapacitats. La complexitat d’aquests trastorns
5". "El primer i els primers dies. Com actuar davant el suposen un repte important per a la tasca desconeixement del Nend’ intervenció educativa i la interrelació personal i6.- La comunicació i l’estil interactiu adaptat. Per formalitzar la inscripció:7.- El joc i altres activitats educatives/lúdiques de lleure social. És imprescindible, doncs, una formació que 1r. Indicar nom i cognoms, municipi, telèfon ajudi a conèixer les característiques, necessitats, 8".
"L’ organització de l’entorn físic i social límits i capacitats d’aquests infants, així com les 9.- Tècniques bàsiques de modificació de conducta de contacte i motius de la inscripció a :eines i estratègies que faciliten la seva inclusió a 10.-Com intervenir a davant d’una conducta d’alta "carmefo70@gmail.com" o als telèfons 93-intensitat 8706925 / 671697566 (Carme) l’escola, als esplais, als equipaments dels seus barris".
"Una formació que incideixi a la relació amb 11.-Com intervenir a davant de conductes de baixaaquests infants, a la comprensió de llurintensitat però alta freqüència 2n. Ingressar 30 € al compte de La Caixa12.-Treballar en prevenció comportament, a l’afrontament de possibles 2100-2773-14-02-00056537 indicant Curs conductes desafiants i a l’establiment dels suports i13".
"Treballar amb l’entorn social. Monitors i les vostres dades personals. estratègies necessàries, dins l’entorn comunitari, per al seu progrés i el seu benestar. Pràctiques (a concretar amb cada participant). Curs subvencionat per Perquè el benestar, el progrés personal i la inclusió“Obra Social La Caixa”. són drets fonamentals de tots els infants. Amb infants a la pròpia llar o a entorns inclusius. Tasques Amb el suport de: de suport i observació".
"Supervisades durant el curs. Ajuntament de Sabadell. Créixer junts per saber viure junts Iguals en drets però diferents en SERVEIS I ACTIVITATS DE capacitats, habilitats,L’ASSOCIACIÓ necessitats".
"SUPORT A LES FAMÍLIES".
"La Dignitat i la Vàlua de la persona són condicions inherents a tots els éssers.
ACTIVITATS FORMATIVES, humans independentment del seu sexe, Associació de famílies d’infants amb TGD-TEA raça, edat i capacitat”.- FORMACIÓ ESPECÍFICA i altres trastorns de l’aprenentatge, la (Declaració de Barcelona "La ciutat D’EDUCADORS, MONITORS, comunicació i les relacions i les persones amb disminució" 1995)
"ACOMPANYANTS, CANGURS".
"Els infants, joves i adults amb alguna- PROGRAMES D’INCLUSIÓ A LESO rganitza Sabadell discapacitat som valuosos per ser ACTIVITATS DE LA COMUNITAT nosaltres mateixos i per tot allò que oferim a les persones que ens envolten, I CURS-TALLER- CENTRE DE DOCUMENTACIÓ independentment del que puguem o nopuguem fer.-
"EDICIÓ DE MATERIALS".
"La inclusió amb suport (...) dels infants amb TGD-Tenim dret a la inclusió educativa,- OBSERVATORI DE DRETS social, laboral u ocupacional, sense cap (...)TEA a l’àmbit educatiu, tipus de discriminació o segregació persocial i de lleuremotiu de la nostra discapacitat, i ambels suports i adaptacions necessàries. DADES DE CONTACTE (...). Tenim el dret a sentir-nos inclosos".
"ASSOCIACIÓ ESPIRALA: dreçat a monitors d’esplais o (...) c/ Illa, 3 - C/Viladomat 60d’activitats extraescolars, 08202 Sabadell professionals de l’educació, Teniu el dret de sentir i viureTel. 93 725 07 99 l’oportunitat, la riquesa, d’incloure iDll, Dx i Dv de 17h a 20hcangurs, monitors de menjador, valorar l’altre.”treballadors familiars, (Decàleg dels Infants amb Necessitats".
"E-mail : espiralsabadell@hotmail.comEducatives Especials. Espiral 2004)vetlladors/es, estudiants de Visita el nostre Blog: psicologia, magisteri, teràpia: "http://www.autismo-sabadell/" -ocupacional, treball social, Cap a una societat capaçes piral. blogspot. comd’atendre la diversitat educació especial, educació Web en construcció Cap a una societat més justa social, voluntariat i altres perfils interessats en el món de la discapacitat psíquica en infants i adolescents".
Comentarios