"L' EDITORIAL NOR-AMERICANA LIDER EN LLIBRES "HOUGHTON MIFFLIN HARCOURT" HA CREAT UNA DIVISIÓ AMB L'OBJECTIU DE PLANIFICAR LA SEVA ESTRATÉGIA DIGITAL"


"L'EDITORIAL HOUGHTON MIFFLIN

HARCOURT, CREA UNA DIVISIÓ PER

PLANIFICAR...

"Iolanda Bethencour".




Mensaje de seguimiento

"04.06.2009.-13:10.h."L'editorial nord-americana, líder en llibres educatius "Houghton Mifflin Harcourt", ha creat una divisió amb l'objectiu de planificar, la seva estratègia digital i centralitzar les diverses iniciatives digitals, que l'editorial porta a terme, tant en l'àrea de llibres educatius com pen l'àrea de llibres trade per a llibreries".

"El grup, que estarà dirigit per Cheryl Cramer Toto, té com a missió accelerar el desenvolupament, de nous productes digitals i nous models de negoci, associacions amb altres empreses i creació de plataformes, a fi de capitalitzar el que consideren, una gran oportunitat comercial".

"Houghton Mifflin, ha desenvolupat algunes iniciatives digitals pioneres, com ara la comercialització de diccionaris, adaptats a l'iPhone, que ja vàrem comentar en aquest post de BEAT".

"Font: Publishers Weekly".

"Enviat per Iolanda Bethencourt a BEAT.cat. A: Jesús Gutiérrez Pascual.

"Has rebut aquest missatge, perquè estàs subscrit al grup "BEAT.cat" de Grups de Google.
Per a donar-te de baixa d'aquest grup, envia un correu electrònic a "beatcat-unsubscribe@googlegroups.com".

Comentarios

Entradas populares de este blog

"EL GOLFISTA INGLÉS, "LUKE DONALD", GANA EL "PGA CHAMPIONSHIP" Y SE PROCLAMA NÚMERO UNO DEL MUNDO".

"DE VACACIONES EN EL CARIBE". "CON 27 AÑOS, PARECE QUE ESTÁ, EN EL "MORPHING GEORDIE"."KIMBERLEY SE ENCUENTRA TRABAJANDO".